firstRainbowRose she/her Posted December 1, 2011 Posted December 1, 2011 Mine was on purpose. I know it's not right, but I was too lazy to come up with an "IN". Plus, I think mine is cool.
Shivertongue he/him Posted December 1, 2011 Posted December 1, 2011 Mine was on purpose. I know it's not right, but I was too lazy to come up with an "IN". Plus, I think mine is cool. You're only imagining that it's cool.
CrazyRioter she/her Posted December 2, 2011 Posted December 2, 2011 Mine's not an IN but I like it. I think I will stick "The Illogical One" in my usertitle just for fun when this is over. PS; have a pickle. I added 2 and 2 to get it.
Sprouts Posted December 2, 2011 Posted December 2, 2011 Urgh, didn't see this until now. Well, better late than never, happy birthday Peter!
Kurkistan he/him Posted December 2, 2011 Posted December 2, 2011 Ah, I wasn't fully aware of the requirement for an "In" and/or that it be positive. I thought "conformist" was rather appropriate, given that it took several days before I inevitably bowed down to everyone else's implicit demands. No offense meant, Peter
Recommended Posts